Regulamin Gabinetu Masażu Kubańskiego
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych w Gabinecie Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.masazkubanski.pl oraz do wglądu na miejscu w Gabinecie: ul. Żabiniec 89/32, 31-215 Kraków.
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Gabinet Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA prowadzony jest przez firmę Dariusz Pawłowski, NIP: 7343115077, REGON: 527968305, nazwa skrócona: HANSEL, siedziba w Świdnik 134, 33-312 Tęgoborze, miejsce prowadzenia działalność gospodarczej: ul. Żabiniec 89/32, 31-215 Kraków.
1.2. Masaże i Terapie wykonywane są przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz niezbędne umiejętności.
1.3. Klientem Gabinetu Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA może zostać osoba pełnoletnia, lub niepełnoletnia za zgodą i w obecności rodzica lub opiekuna prawnego.
1.4. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek bezwzględnego przestrzegania jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
1.5. Na terenie gabinetu obowiązuje zakaz spożywania alkoholu oraz palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów).
2. Rezerwacje i Odwołania
2.1. Klient może umówić termin wykonania Zabiegu w Gabinecie Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA w następujący sposób:
- telefonicznie,
- osobiście,
- poprzez stronę internetową.
2.2. Odwołanie wizyty musi być dokonane z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin. W przeciwnym razie Klient zobowiązuje się do uiszczenia pełnej opłaty za planowany Zabieg. Wyjątek stanowi poważna sytuacja losowa tj. nagły wypadek lub choroba.
2.3. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie, odwołanie lub kilkukrotna zmiana terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem uprawnia gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta lub naliczenia rekompensaty w wysokości 50% wartości Zabiegu. Blokada w systemie nastąpi po trzecim naruszeniu powyższego zapisu. Doliczenie dodatkowej kwoty rekompensaty do kosztu masażu, będzie dokonane przy pierwszym zrealizowanym Zabiegu.
2.4. W przypadku opóźnienia Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, planowany Zabieg dla Klienta zostanie przeprowadzony w pełnym wymiarze czasu.
2.5. W przypadku spóźnienia się na wizytę przez Klienta, pracownik gabinetu ma prawo skrócić czas wizyty, jeśli skutkuje to opóźnieniem Zabiegów dla kolejnych Klientów.
3. Wizyta w Gabinecie
3.1. Umówiona godzina Zabiegu jest godziną jego rozpoczęcia.
3.2. Personel Gabinetu Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA zobowiązany jest do poszanowania prywatności oraz intymności Klienta.
3.3. Przed przystąpieniem do Zabiegu, Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia, nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych.
3.4. Klienci mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalnych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach-płytkach, śrubach itp.
3.5. W przypadku odczucia przez Klienta dyskomfortu lub złego samopoczucia w trakcie lub po Zabiegu, Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować o tym osobę wykonującą Masaż/Terapię.
3.6. Personel Salonu CUBAÑA SPA zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania masażu Klientowi, który jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, a także gdy zachowanie Klienta jest nieadekwatne do miejsca (propozycje seksualne, nękanie, agresja itp.). W takim przypadku zabieg zostanie przerwany, a opłata zostanie pobrana, jak za zabieg, który się odbył.
3.7. Klienci Gabinetu Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA odpowiadają za wszelkie uszkodzenia wyposażenia, do pełnej ich wartości. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.
3.8. Po wykonanym zabiegu Klient ma obowiązek uiścić opłatę za Zabieg w formie gotówkowej, płatności kartą, blikiem lub Voucherem.
4. Vouchery/Pakiety
4.1. Kupno Voucherów wiąże się z akceptacją niniejszego Regulaminu.
4.2. Vouchery/Pakiety nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
4.3. Voucher może zrealizować dowolna osoba (nie musi figurować na voucherze), o fakcie zamiany, należy poinformować Personel Gabinetu.
4.4. Klient posiadający Voucher w wersji elektronicznej jest zobowiązany do jego okazania przed przystąpieniem do realizacji Zabiegu. Osoba posiadająca Voucher w wersji papierowej zobowiązana jest do okazania i pozostawienia go w gabinecie.
4.5. Czas realizacji Voucherów (zależny jest od daty zakupu):
4.6. Po upływie terminu ważności Vouchera/Pakietu – NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI JEGO REALIZACJI!
4.7. Gabinet Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA nie ponosi odpowiedzialności za brak wolnych terminów wizyt przed końcem ważności Vouchera. Sposób rezerwacji wizyty zgodnie z pkt. 2.1 Regulaminu.
4.8. Jeśli klient zarezerwował wizytę i nie stawił się na nią - zabieg zostanie potraktowany jako wykorzystany!!!
5. Postanowienia Końcowe
5.1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.09.2024 r.
5.2. W przypadku zmiany danych Gabinetu Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA, NIP: 7343115077, REGON: 527968305, ul. Żabiniec 89/32, 31-215 Kraków, Klient zostanie o tym poinformowany.
REGULAMIN WIZYT
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Gabinecie masażu stacjonarnego CUBAÑA SPA (firma Dariusz Pawłowski, HANSEL), ul. Żabiniec 89/32, 31-215 Kraków, zwanego dalej „Gabinetem”.
- Gabinet świadczy Usługi w dni powszednie od Poniedziałku do Niedzieli w godzinach podanych na stronie internetowej y w Gabinecie.
- Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Gabinetu, zwaną dalej „Usługą”. Regulamin wizyt dostępny jest na stronie internetowej www.masazkubanski.pl oraz w Gabinecie.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
- Na terenie całego Gabinetu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
§ 2
Definicje
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność doczynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
- Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
- Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
- Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca – oznacza:
firma Dariusz Pawłowski pod skróconą nazwą w CEiDG: HANSEL, NIP: 7343115077, REGON: 527968305, prowadzący Gabinet Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA" pod adresem wykonywania usług ul. Żabiniec 89/32, 51-215 Kraków zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: masazkubanski@gmail.com, numer telefonu: 533812552.
§ 3
Klienci
- Klientem Gabinetu jest osoba pełnoletnia.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji. Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów, skutkuje wzięciem przez Klientkę/Klienta a na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji personel Gabinetu jest zwolniony z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
- Klient przed rozpoczęciem zabiegu, powinien zdjąć biżuterię a w szczególności kolczyki, łańcuszki, zegarki, bransoletki, okulary, itp. Gabinet masażu nie bierze odpowiedzialności za pozostawioną lub zagubioną biżuterię.
§ 4
Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na stronie internetowej albo dostępnym w gabinecie.
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
- Usługi świadczone przez masażystów Gabinetu Masażu Kubańskiego CUBAÑA SPA w żadnym wypadku nie są usługami erotycznymi.
§ 5
Rezerwacja wizyt
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty telefonicznie lub/i online.
- Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 50% ceny Zabiegu.
- Rezerwacja terminu „na cito” w danym dniu, jest możliwa tylko po wpłacie BLIK na podany w wiadomości sms numer telefonu lub wpłacie zadatku na konto bankowe, do 2h od momentu wstępnej rezerwacji i wysłanie do Usługodawcy dowodu wpłaty.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku lub w przypadku braku zadatku, uprawnia Usługodawcę do nałożenia postanowienia wymaganej zapłaty za cały zabieg, na podane konto bankowe lub przed zapisem na kolejny zabieg. Rezerwacja kolejnej wizyty w ww. przypadku będzie możliwa dopiero po opłaceniu nieodwołanego zabiegu.
- Gabinet, dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- W przypadku realizacji Zabiegu zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
- W Gabinecie NIE WYKONUJEMY MASAŻY EROTYCZNYCH, ani innych usług zbiżonych do tego typu. Klienci zgłaszający takie propozycje będą blokowani. Niestosowanie się do niniejszego punktu regulaminu, uporczywe próby kontaktu, będą zgłaszane na policję lub odpowiedni organ ścigania.
§ 6
Spóźnienia
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Gabinecie, Klient powinien stawić się w Gabinecie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m. in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 15 minut przed Zabiegiem.
- Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Gabinet ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Gabinetu.
§ 7
Płatności
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
- Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie lub na stronie www.masazkubanski.pl.
- W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
- płatność gotówką w kasie
- płatność BLIK
- wpłata na konto przelewem
- wcześniejsza internetowa płatność przelewem/blikiem.
- Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie. Promocje i rabaty nie łączą się.
§ 8
Standardy pracy Gabinetu
- Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
§ 9
Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
- przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
- w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta oświadczenie o stanie zdrowia,
- do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
- do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług.
§ 10
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście w Gabinecie, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu lub elektronicznie na adres mailowy: masazkubanski@gmail.com.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 11
Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt.
- Klienci umawiając się na zabieg telefonicznie i/lub online, zobowiązani są do podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości obsługa Gabinetu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest surowo zabronione; możliwe tylko za wyraźną zgodą właściciela Gabinetu i Klienta.
- Po godzinach pracy Gabinetu, personel nie gwarantuje odpowiedzi na wiadomości tekstowe. W przypadku nie otrzymania odpowiedzi do dnia następnego, Usługodawca uprzejmie prosi o ponowienie wiadomości.
- Wszystkie przypadki, które nie zostały uwzględnione w regulaminie Gabinetu, będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i zadowolenia, zarówno Klientów jak i Gabinetu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn, to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Gabinecie.
- Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Gabinecie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinetu, są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Gabinetu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia. Personel Gabinetu w uzasadnionych wypadkach, zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 01.09.2024 r.